Zwroty
Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania. Prosimy o odsyłanie mebli w takiej formie, jak zostały doręczone, bez śladów użytkowania lub uszkodzeń.
Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.
Prosimy o wysłanie jednoznacznego oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy na adres mailowy tegrepl@wp.pl, a następnie o wypełnienie i dołączenie formularza zwrotu do przesyłki. Formularz może być również napisany odręcznie.
Zwroty proszę adresować na następujące dane:
Tegre.pl Famuła Sp. j.
Mikorzyn 241
63-600 Kępno
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktów, skontaktuj się z nami pod adresem: tegrepl@wp.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
Pamiętaj, by dobrze zabezpieczyć przesyłkę.
Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
Reklamacje
Jeśli chciałbyś złożyć reklamację z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową, w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, prosimy o pobranie dostępnego poniżej formularza reklamacyjnego, wypełnienie go i odesłanie na adres e-mail tegrepl@wp.pl wraz z wysokiej jakości zdjęciami dokumentującymi wadę produktu stanowiącą podstawę reklamacji.
Jeśli uszkodzenie powstało w transporcie, prosimy o sporządzenie protokołu przy odbiorze przesyłki od kuriera i dołączenie go do formularza reklamacyjnego.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty jej wpłynięcia. Odpowiedź może zostać udzielona poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktów, skontaktuj się z nami pod adresem: tegrepl@wp.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.