Zwroty

Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania. Prosimy o odsyłanie mebli w takiej formie, jak zostały doręczone, bez śladów użytkowania lub uszkodzeń.

Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.

Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.

Prosimy o wysłanie jednoznacznego oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy na adres mailowy tegrepl@wp.pl, a następnie o wypełnienie i dołączenie formularza zwrotu do przesyłki. Formularz może być również napisany odręcznie.

Zwroty proszę adresować na następujące dane:

Tegre.pl Famuła Sp. j.
Mikorzyn 241
63-600 Kępno

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktów, skontaktuj się z nami pod adresem: tegrepl@wp.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

Pamiętaj, by dobrze zabezpieczyć przesyłkę.

Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.

Reklamacje

Jeśli chciałbyś złożyć reklamację z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową, w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, prosimy o pobranie dostępnego poniżej formularza reklamacyjnego, wypełnienie go i odesłanie na adres e-mail tegrepl@wp.pl wraz z wysokiej jakości zdjęciami dokumentującymi wadę produktu stanowiącą podstawę reklamacji.

Jeśli uszkodzenie powstało w transporcie, prosimy o sporządzenie protokołu przy odbiorze przesyłki od kuriera i dołączenie go do formularza reklamacyjnego.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty jej wpłynięcia. Odpowiedź może zostać udzielona poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktów, skontaktuj się z nami pod adresem: tegrepl@wp.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.